O automatizaci se už napovídalo mnohé. Každý o ní víme, ale jen málokdo ji skutečně efektivně využívá. My vám chceme ukázat možnosti, jak ji opravdu využít ve váš prospěch, aby pracovala pro vás a dennodenně vám usnadňovala a zlepšovala pracovní postupy ve vaší společnosti.
Této problematice se věnujeme už 8 let a úspěšně jsme nastavili prvky automatizace zpracování produkčních dat i celá automatizovaná workflow v mnoha polygrafických a grafických provozech. Proto se nyní s vámi chceme podělit o naše zkušenosti a ukázat vám, že zavedení automatizace dat nemusí být až tak složitý proces, jak se může zdát.
Připravili jsme pro vás sérii webinářů na toto téma.
Webinář č. 4:
UDRŽITELNOST A ROZVOJ INSTALOVANÝCH ŘEŠENÍ
Datum: 23. 3. 2021
Čas: 09:00 – 09:40
Obsah webináře:
- Analýza potřeb a předimplementační kroky
- Implementace, ladění a validace
- Revize potřeb a aktualizace
- Správa a trvalý rozvoj
Prezentující:
Martin Novotný, vizionář GRAFIE CZ
Vít Kulka, odborný konzultant GRAFIE CZ
Pro koho je série webinářů vhodná?
Pro každého, kdo se chce dozvědět více o automatizaci a jak ji využít ve svůj prospěch. A pro všechny, kteří chtějí mít data a pracovní procesy skutečně pod kontrolou.
Cena: zdarma po registraci
Registrační formulář: www.registrujse.cz/automatizace-uvodniwebinar
Místo konání:
On-line svět. Na váš e-mail zašleme odkaz přes, který se v daný čas připojíte na webinář.
Partneři webinářů:
Organizuje:
GRAFIE CZ, s.r.o., Koněvova 2660/141, 130 00 Praha 3, wwww.grafie.cz